divendres, 21 de gener del 2011

L'INDEPENDENTISME A LES MUNICIPALS (Aleix Costa)

Comentari de l'Aleix Costa a la intervenció d'en Santi:
L'afirmació que fas al principi és de lògica, és evident que hi ha bona gent a ICV i a ERC, gent que treballa pel poble de manera desinteressada, si no fós així no parlaria d'una possible "Entesa per Esplugues". El que vaig voler expressar en la primera opinió va ser una critica a la situació actual. En cap cas, no considero haver realitzat cap tipus de falta de respecte. I les meves crítiques van força en la direcció del "perquè" no es va aconseguir engegar aquesta candidatura el primer cop que es va proposar. I crec que no vaig gens desencaminat. Pel que fa a l'actual proposta de "candidatura unitària", ningú no l'ha proposat de moment, jo simplement he expressat una opinió, amb la idea de fer una reflexió sobre el meu parer de la situació política a Esplugues. En cap cas no he volgut fer cap crítica destructiva, sinó tot el contrari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada